Retourprocedure

 

Wat is de tevredenheidsgarantie?

Joris-Bossicart verbindt zich ertoe ervoor te zorgen dat de geleverde producten overeenkomen met de beschrijving ervan en voldoen aan de geldende wetgeving en eisen. Joris-Bossicart verbindt zich ertoe om op haar kosten de geleverde producten die een kwaliteitsgebrek vertonen, te vervangen of te vergoeden.

Hoe kan ik een klacht indienen bij Joris-Bossicart?


In geval van een geschil over de conformiteit van het product of een schadeclaim, moet een gedetailleerde schriftelijke kennisgeving per e-mail worden verzonden naar het adres contact@jorisbossicart.be
Bewaar een ontvangstbewijs waaruit blijkt dat uw bericht is verzonden.

Hoe lang heb ik de tijd om een ​​klacht in te dienen bij Joris-Bossicart?


Eventuele geschillen met betrekking tot de geleverde hoeveelheid, een zichtbaar gebrek in de kwaliteit van de geleverde goederen of schade dienen binnen 48 uur na levering van de bestelling te worden gemeld. Elke betwisting met betrekking tot een verborgen gebrek van de goederen, of elk verzoek tot herroeping, moet binnen 14 kalenderdagen na levering van de bestelling worden meegedeeld.

Hoe snel moet Joris-Bossicart op mij reageren?


Joris-Bossicart is verplicht om snel te reageren op een correct ingediende klacht. Hij zal binnen een redelijke termijn op u moeten reageren. Vervolgens wordt u gevraagd om uw volledige medewerking te verlenen, zodat uw geschil kan worden onderzocht.
Erkende kwaliteitsgebreken kunnen aanleiding geven tot schadevergoeding, restitutie of vervanging van de geleverde goederen.

Hoe wordt de retourzending van een product met een kwaliteitsdefect geregeld?


Joris-Bossicart regelt in uw samenwerking de retourzending van de goederen naar ons hoofdkantoor. Retourneren van goederen dient binnen 15 dagen te gebeuren.
Indien de non-conformiteit van het geleverde product wordt aangetoond, kunt u na terugzending van de goederen waarop het bezwaar betrekking heeft, kiezen:
Ofwel vergoed worden
Ofwel een vervanging van de goederen