Veelgestelde Vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt rechtstreeks via onze site bestellen door de producten aan de winkelwagen toe te voegen en de aankoop te voltooien. En u hebt ook de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen voordat deze wordt verzonden door contact op te nemen met onze klantenservice.
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee, u kunt als gast bestellen, maar door een account aan te maken kunt u in de toekomst gemakkelijker bestellen.
Hoe werkt de levering?
Leveringsvoorwaarden
Pakketten worden doorgaans binnen 3-7 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden. Ze worden per transporteur vervoerd en afgeleverd met behulp van een vrachtwagen met aanhanger, uitgerust met een houtkraan, palletwagens of zelfrijdende karren.
Bestellingen kunnen ook met onze eigen vrachtwagens worden bezorgd. In ieder geval zullen wij (of onze vervoerder) contact met u opnemen om een bezorgtijdstip met u af te spreken; meestal een halve dag of een hele dag.
Leveringen vinden plaats van maandag t/m zaterdag.
Verzendkosten zijn inclusief verpakking, verwerking en verzending. Ze kunnen een vast en een variabel deel bevatten, afhankelijk van de prijs of het gewicht van uw bestelling. Wij raden u aan om uw aankopen in één bestelling te groeperen. Wij kunnen twee afzonderlijke bestellingen niet combineren. De verzendkosten voor elke bestelling zijn voor uw rekening. Er wordt bijzondere zorg besteed aan pakketten met kwetsbare producten.
Leveringen worden gedaan van maandag tot en met zaterdag voor standaard- of expresleveringen en op zondag voor prioriteitsleveringen (levering op afspraak)
Wat is het minimale bestelbedrag?
Het minimumbedrag voor een bestelling is € 100. Nadat uw bestelling is gevalideerd, ontvangt u per e-mail een factuur. Om veiligheidsredenen accepteren wij geen contante betalingen. U hoeft alleen maar de overschrijving te doen om de levering van uw bestelling te bevestigen.
Hoe kan ik bevestigen dat ik het bedrag van mijn bestelling daadwerkelijk heb overgemaakt?
U bevestigt de overschrijving aan ons door ons een kopie of foto van de transactiebevestiging of de transactiebon te sturen die u van uw bank per e-mail heeft ontvangen